Ahli Kelab Kad !!

Jun 23, 2011

Home » » Contest : The Best Bride & Groom Pose Ever

Contest : The Best Bride & Groom Pose Ever




emah somel buat contest...
mai la sama-sama join contest adik newly wedd nih...
just married gitu.....


kak nini & cik asbenn kawen 4 tahun yang dulu...
dan yang pastinya......
kitaorg memang failed bab posing2 nih...
bila disuruh posing...
dicampur pulak dengan perasaan segan+malu = posing ala sengal
hahahahahaha......


kak nini ada mintak pandangan cik asbenn...
suggest buh gambar apa untuk join contest emah nih...
dan...
inilah gambar yang cik asbenn suggestkan...


gambar apa?....



gambar nih...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


kata cik asbenn....
gambar macam ni lah sepatutnya dibubuh...
( tu kata dia la...)


kata cik asbenn lagik...
pada hari perkahwinan kita...
bukan setakat cantik di dalam gambar aje yang perlu...
 tutur bahasa & perilaku jugak perlu cantik masa hari perkahwinan kita....



kata cik asbenn lagik...
bila dia tengok gambar nih...
rasa vangga dalam hati dia...
sebab walaupon isteri dia berbaju songket..berkasut tumit tinggi..bermekap bagai...
isteri dia tetap tunduk hormat cium tangan pada tetamu yang lebih tua yg datang meraikan perkahwinan dia...
katanya....
ini memberikan persepektif & tanggapan yang baik buat suami terhadap isteri serta...
itu adalah pose yang terbaik & membuat suami rasa vangga!!



mungkin gambar ni tak se"gempak" gambar orang lain...
tapi..
yang pastinya...
gambar ni memberikan cik asbenn sejuta makna yang mendalam...



5 org rakan yg teman tag :


InaAchik
eda_ej
mekchu
Kak Najwa
LilyOfDapond





vangga = bangga





8 comments

Jun 23, 2011, 10:29:00 AM

Betul tu sokong en Asben cakap..

Jun 23, 2011, 10:51:00 AM

untung le dapat bini yang hormat org tue.. sejuk perot laki ko tgk.. hehhheh..

Jun 23, 2011, 11:06:00 AM

eda : aku sekeh ko kang!!

Jun 23, 2011, 11:10:00 AM

aloloo..sweeetnye =)

Jun 23, 2011, 11:21:00 AM

beruntungnye dapat bini macam nini... kne jaga baik2, cukupkan makan minum kasih sayang dan... hadiah... heeeee *kernyit mata kat nini, dapat komisyen promosi xnie?*

Jun 23, 2011, 11:40:00 AM

RRB : boleh..boleh..hakhak

Jun 23, 2011, 11:57:00 AM

hehe,gudluck sis! mesti mng neh:)

Jun 23, 2011, 9:19:00 PM

akak..emah setuju dgn husband akak..thanks =)

btw akak termiss something la..akak refer link ni ye..sibek emah notis akak join from dashboard taw..

http://emahsomel.blogspot.com/2011/04/wehuuuublog-emahsomel-buat-contest.html

Post a Comment