Ahli Kelab Kad !!

Jun 24, 2011

Home » » Terbaekk!!

Terbaekk!!

Pagi nih..
pukul 9 cik asbenn dah sampai rumah...
stendetla..balik keje malam....
nampak dia parking AGS kat belakang dapur....
amboi...
ada projek apa plak nih...




nampak cik asbenn dok ulang-alik pegi rumah hijau...
tak kose teman nak kaco & tanya....
sementara cik asbenn bizi dengan keje dia...
teman bizi siapkan b'fast kat dapor..
Cik Mat dah selamat mengadap nasi goreng depan tv...



dalam teman dok ralit buat keje....
dengar bumyik bising kat luar dapur....
bunyik apa pulak tu??...
sape pulak yang bertukang pepagi nih.....



rupa-rupanya....



cik asbenn tengah polish AGS.....



amboi yang...
milti-purpose sangat ke mesin nih...
ingatkan guna hanya untuk licinkan kayu aje...
licinkan kereta pon boleh ye...



alang-alang dah rajin tu...
jangan la pulak lupa untuk polish kereta Nini sekali ye...
sharing is caring kan...
hakhakhak...



selesai sesi polish AGS....
cik asbenn masuk rumah untuk bersantap....
teman buat nasi goreng aje pon..
tapi versi pedas dari yang Cik Mat makan....
lepas makan tu...
cik asbenn kata...
dia nak pegi kedai kejap....



tak lama lepas teman selesai cuci pinggan sumer...
teman pegi depan kejap...
nak tengok samada cik asben dah balik dari kedai atau belom....


sekali tengok.....


haik??....
tido??



tertido kekenyangan..
penangan nasi goreng...
pegi kedai dalam mimpi ajelah ye...

10 comments

Jun 24, 2011, 10:45:00 AM

mmg lambat lagi la nak sampai kedai tu,hheheh

Jun 24, 2011, 11:18:00 AM

hahaha penatnye die ...
shift mlm ke... pastu polish keta plak tuh... klu aku pun pengsan...

Jun 24, 2011, 11:18:00 AM

cik mat dah pandai mkn sendrik ke ?? wahhhhh kagum

Jun 24, 2011, 11:27:00 AM

da smpi kedai..mesti bnyk brg dia beli kan..hehehe..

*nini,ni umah sndri atau sewa ek?
sj tnye...kah3

Jun 24, 2011, 11:40:00 AM

perghh....mkn nasi goreng smpai tertido.....power siot nasi goreng nini d....haqhaqhaq

Jun 24, 2011, 11:57:00 AM

gile kilat AGS ko pas ni.. buleh le aku numpang nengok jerawat.. hehhehe..

Jun 24, 2011, 12:59:00 PM

kak Eya : umah sewa daa....blom ada rejeki nk ada rumah sendiri..umah mahal!!

Jun 24, 2011, 1:14:00 PM

ADUH TERGELAK AKU BACA... FUNNY

Jun 24, 2011, 2:29:00 PM

letih tu...
belum tukar baju dah polish keta? kompem lebih sayang keta T_T

Jun 25, 2011, 12:20:00 PM

hahahaha...penat dok polish keta la tu..

Post a Comment