Ahli Kelab Kad !!

Jun 26, 2011

Home » » Lawatan Kemasyarakatan ~ part 1 ~

Lawatan Kemasyarakatan ~ part 1 ~

Tajuk entry nih telah di-ilhamkan oleh makbed sendiri ye...
miahahahahahahhaa....
suke...suke...suke....


iye..betul...
berdasarkan enrty ringkas makbed semalam....


ditambah pulak dengan gambar tayang gigi nih...
~menyesal btol tak delete gambar nih dari dlm enpone ko!! ~



memang jelas...sah..dan betul...
teman & famili le yang datang melawat makbed semalam...



teman balik kampung sekejap ari Jumaat malam..
tengah hari Sabtu tu plak pegi buat lawatan kenyangkan perut kat rumah orang kawen...
petang tu lebih kurang pukul 4pm dah bergerak ke Lumut untuk menziarah makbed....
memandangkan teman dah malas nak tukar baju..
jadi..
berbaju kurung ayulah teman ke Lumut petang tuh..
sesampai aje di Lumut...
teman dok tepon makbed..
tanya kat mana entrance nak masuk rumah dia nih...
al-maklumler...
makbed ni bukan duduk dalam "taman perumahan" sembarangan...
taman perumahan makbed ni siap ada pengawal ko!!...
bukan sorang dua...
tapi 3-4 orang!!....



entrance "taman perumahan" makbed yang sungguh gah!!!



masa nak masuk sini...
kene tahan dengan abg baju putih..topi putih...
siap ada pegang signboard kecik tulih "untuk pemeriksaan rambang" kat tangan dia...



abg pengawal : Assalamualaikum En..Selamat Petang..boleh mintak i/c?..nak ke mana ni En?

teman yg jadi tukang jawab : saya nak pergi rumah makbed (alamat dirahsiakan atas faktor keselamatan)

abg pengawal : rumah siapa tu ye,Puan?

teman yg jadi tukang jawab : rumah Inche kitche (nama juga dirahsiakan atas faktor takot jadi glamer )

abg pengawal : baik..En parking kereta tepi..pegi kaunter 1..bawak i/c nanti akan diberikan pas pelawat

cik asbenn : ok..timo kasey!!



haaaa ko...
bukan sesuka hati tau boleh masuk "taman perumahan" makbed..
siap kene interbiu lagik!!
makbed..
agak2 ko kan..
teman boleh pinjam tak abg pengawal tu nak buh depan rumah teman??
heeeeeeee......



lepas selesai urusan amik pass pekerja pelawat..
sesi calling makbed bermula balik...
mintak direction nak ke rumah beliau...
akhirnya setelah puas jadi jakun & takjub dengan kebesaran kawasan "taman perumahan" makbed nih...
(hebat ko..dalam kawasan perumahan dia ada sepital!!! )
sampaila teman kat tempat yang dituju...
camne boleh yakin sangat yang teman dah sampai....



sebab nampak yang ni ha....


tesergam indah kat porch bawah rumah makbed.....




hahahahahahahah.....
yeay!!!!...
at last sampai rumah makbed!!!!!




entry selebihnya akan bersambung ye...
hujan lebat di-iringi kilat & petir sudah mari...
kang tak pasal aje streamyx teman jahanam!!.....
kalo jahanam kang sape yang merana....
korang jugak sbb tak boleh baca entry sambungan nih
miahahahahahahahha.....






6 comments

Jun 26, 2011, 4:07:00 PM

teringat mase aku prektikel dulu.. memang payah nak masuk 'kawasan perumahan' tu..

Jun 26, 2011, 7:34:00 PM

tayang gigi tu dah macam iklan corntos la pulak..haha, sakan. sila susun keropok corntos di celah gigi ;)

Jun 26, 2011, 9:07:00 PM

gerun plak teman nak kesana...

Jun 26, 2011, 11:38:00 PM

ceh...jangan sambung...nak baca lagik..pls...ekeke

Jun 27, 2011, 8:57:00 AM

wahhha de spital ..spital tu ke mak bed bersalin??

Jun 27, 2011, 11:24:00 AM

lawa gilo kete makbed...

Post a Comment