Ahli Kelab Kad !!

Jun 18, 2011

Home » » "Kaki" ujikaji lagik

"Kaki" ujikaji lagik

bersiaran lansung dari meja tulih rumah kampung....
teman balik kampung malam semalam...
pukul 12.30 tengah malam sampai rumah....


balik-balik...
terus potong kek sambut Father's Day...
gambar2 potong kek takde dalam koleksi..
sebab mata masing2 cam dah tak boleh bukak..
hahahahahhhaa.....


balik kali nih...
kaki teman masih lagik digunakan untuk ujikaji tahap ke"merah"an inai....
mak udah buat ujikaji kat kaki dia..
tapi...
teman nak jugak tengok camne merah hasil ujikaji tu pada kaki teman...


ini jenis inai yang mak gunakan...
serupa cam tiub colgate ajer....
bau pon ok la...
tak la busuk..tak jugak wangi..
bau inai...


 kaki ujikaji kesayangan teman...
hahahahah


sementara teman menyelesaikan tugasan ujikaji....
hero 2 orang ni pulak bizi dengan agenda sendiri....


 ayah bizi jahit jala...
sayang sungguh la cik asbenn dengan jala tua dia....
banyak jasa jala tu pada cik asbenn...


Cik Mat bizi jugak....
bizi tolong hulur pada ayah benda2 yang ayah tak mintak pon..
emmm...layan ajelah ayah oiiii...
dah puas "tolong" ayah...
Cik Mat masuk dalam pulak..
pegi "tolong" atok yang bizi tulih kad jemputan kawen....


lepas setengah jam...
hasil ujikaji yang teman dapat.....



boleh tahanla merah inai tiub ni..
walaupon macam nampak lain sikit berbanding inai Mekah..
takpe..
nanti teman study balik..
nak tengok berapa lama inai ni kekal merah kat kaki....


ok...
harus menyelesaikan tugasan lipat kain..
mak ada 3 gunung besar kain tak lipat..
1 gunung besar kain nak gosok...
nak pitam teman nengoknye!!!!




7 comments

Jun 18, 2011, 10:32:00 PM

boleh tahan jugak merahnya..sy suka juga berinai..tp hubby xsuka inai.so,sy matikan je la niat nak berinai.. =)

Jun 19, 2011, 1:14:00 PM

singgah membace n follow..
hope dapat bace entry2 yg best nnti.. :)

CERITERA KISAH

Jun 19, 2011, 3:33:00 PM

hahahaha...alaahai... ingatkan ujikaji apa tadi~

Jun 19, 2011, 6:09:00 PM

Akak.. Meh join kontes ni.. akak di-tag!

http://melovecontest.blogspot.com/2011/06/giveaway-anisumbrella-boutique.html

Jun 20, 2011, 8:40:00 AM

Salam..

E-na suka guna inai Rani ni sbb cantik je merahnya compare dgn bbrp inai tiub brand lain yg e-na pernah guna...nak tanya kat mana nini beli ye? nak sgt cari...e-na dpt baru ni mmber bg dia beli kat mekah...tp dh sikit..huhuuu

Jun 20, 2011, 11:37:00 AM

1st ngan last pakai inai time aku kawen...huhu

rasa pelik je nampak kaki/jari berwarna² ni....

or kate klu nk merah terang... letak lelama ... tah betui ke tidak

Jun 20, 2011, 12:11:00 PM

jauh beno gamboo nye.. teman tak nampak...

Post a Comment