Ahli Kelab Kad !!

Jun 27, 2011

Home » , , » Mereka yang ganaz..

Mereka yang ganaz..

Tengah teman bizi stady drama Korea koi 9 tadik...
2 beranak tu berpekik bergurau senda...
itu perkara biasa..
diaorg kalo bergurau senda..
selagi tak berpekik...selagi Cik Mat tak menangeh..
atau lebih tepat lagik...
selagi tak dengar alunan bunyi "wisel" teman menyebut "weii!!"....
selagi tu la diaorg akan bergurau senda dengan bisingnya...


pasai apa kene bergurau senda sambil bising-bising??..
sebab diaorg memang suka menyakat hati & perasaan teman..
bukan diaorg tak tau yang teman tengah menghayati drama korea tuh...
tapi...
saje cari pasei!!!!!
mencik...mencik......


mesti korang kata teman ni banyak cekadak kan...
yelah...
bergurau senda pon nak marah....
takpe...takpe..
teman tak marah pon...
sebab....
teman aje yang tau camne rasanya untuk berebut boleh tengok tv...
atau lebih tepat lagik..
channel tv pilihan hati...
seksa weh..seksa!!!!!
tak payah citer panjang2 la...
tak kose!!!


berbalik pada cerita tadik...
teman pon tak paham sebenarnya apa yg 2 beranak tu buat...
sekejap dengar Cik Mat ketawa...
kejap-kejap dengar ayah dia pulak ketawa....


cenggini ha rupanya....


 korang abaikan ajelah keadaan rumah yang huru-hara nih..
dah tak kose nak kemas....


 weh...
kan dah kata tak boleh wrestling!!!!



 time nih dah ketawa-ketawa....



sesi bergurau senda dah abes lepas "wisel" mulut teman berbunyik..
hakhakhak....



apsal teman tak join aje diaorg bergurau senda??...
takpe la...timo kasey...
kalo join diaorg ni..
kompem teman kalah mati...
sorang tukang geletek...
sorang tukang panjat badan teman...
elok-elok tak patah riuk teman nih...
boleh pingsan masuk sepital kang....
diaorg ni kalo dah dapat "menganiaya" teman...
boleh sewel teman kang....



ni pon antara salah satu sebab tak mo join bergurau senda dengan diaorg...



seminggu weh nak tunggu luka kat tangan ni baik...
seminggu jugakla tak pakai jam...



kompem teman akan "terluka"....
PASTI !!!!!!!.....




7 comments

Jun 27, 2011, 11:54:00 PM

hehehe~.. ganasnyer sampai luka2 tangan... hehe~

Jun 28, 2011, 12:06:00 AM

siapa yg panjat? oppss

Jun 28, 2011, 12:13:00 AM

Gary : cenggini la kalo 2hero lawan 1 Queen..luka tu?..saje kasik sadis sikit cerita..hahahaha

Jun 28, 2011, 12:30:00 AM

kalo ko join mesti abes la ko kene buli.. elok la ko tak join skali.. hehhehe..

Jun 28, 2011, 7:58:00 AM

kite senasib ...huhu
seksa hari² jd raksasa ...dibelasah 2 otomen kecik ngan besar...

Jun 28, 2011, 8:41:00 AM

aksi ganas mcm tu mmg kita tak patut join.. duduk tepi smbil tukang gelak..

Jun 28, 2011, 8:46:00 AM

hehehhe...mmg klakar la dorang gurau2 ni...

Post a Comment