Ahli Kelab Kad !!

Jun 12, 2011

Home » » Mata oh mata...

Mata oh mata...

pagi nih..
semangat amat berkobar-kobar..
untuk mensettlekan semua urusan rumah....
secepat yang mungkin...
apsal berkobar sangat?....
haaaa.....
ni suma hasil penangan penyakit M yang melampau...



bukan tak remind diri sendiri...
( berkali-kali remanid dah!! )
yang stok baju keje cik asbenn yang bergosok udah takde..
tapi..
stendedla..
banyak sangat godaan luar...
tambah pulak cuti sekolah...
hahahahahaha....


bila diri dah bersemangat nak buat sumer keje...
MATA pulak ala-ala takmo bukak....
suhu badan pulak ala-ala cam tak berapa stabil..
ngengada!!!!!
dapat pulak cuaca hari ni ala-ala "romantik"...
adehla....
teman tak kesah sangat kalo kain di jemuran tak kering...
yang teman kesahkan...
laki den nak poie kojo esok pakai baju apa kalo arini tak gosok baju??...



nak suruh laki den gosok??...
alahai....
2 bulan duduk rumah mak masa bersalinkan Cik Mat dulu pon dah cukup sengsara tengok "hasil baju" yang dia gosok...
jenuh wei nk betulkan balik sumer side seluar & baju kemeja!!
tu sebab biar teman aje yang gosokkan...
( terpikir jap..camne la dia gosok baju keje masa jadi houseman dulu)..





2 comments

Jun 12, 2011, 12:30:00 PM

nampaknye masa housemanship tu mmg baju tak bergosok kot..tak pun anta dobi..hehe..gosok siap2..

Jun 12, 2011, 1:09:00 PM

nani : kak nini sokong sesangat! hahaha

Post a Comment