Ahli Kelab Kad !!

Jun 15, 2011

Home » » Perlu kepastian

Perlu kepastian

rasanya...
sejak teman menulih blog nih..
banyak jugak contest...giveaway yang teman buat....
terima kasih pada rakan-rakan yang rajin join & menyokong teman...



cuma.....



teman tertanya-tanya....
pada peserta-peserta yang menang...
ada sesapa ke yang tak dapat hadiah teman lagik??....



teman risau....
hadiah dah pos semuanya....
tapi..
sedia maklum ajelah dengan khidmat pos Mesia yang "tip-top"....
surat yang pakai setem RM3 pon boleh lesap....



jadi....
berdasarkan pada semua contest...giveaway yang teman buat..
ada sesapa lagik ke yang takde terima hadiah dari teman?..
sila hantarkan feedback anda pada email teman...




~ kebajikan pemenang HARUS dijaga..
barula nama baik tak tercalar  ~




8 comments

Jun 15, 2011, 2:23:00 PM

dh dpt pastu hilang ... bleh dpt ganti ke ...

fahim ilangkan pensel die ...huhu

Jun 15, 2011, 2:32:00 PM

alamak...kiter xtergolong la untuk jawab soalan nie :)

hehhehe....

Jun 15, 2011, 3:13:00 PM

aku dpt dah.. book mark tuh

Jun 15, 2011, 3:36:00 PM

ko mmg salu jaga kebajikan aku.

Jun 15, 2011, 4:22:00 PM

teman, wat la lg contest/GA..hr tu kiter x smpat nak joing...huhu

Jun 15, 2011, 5:17:00 PM

eima : ko ni salah kategori nih ..kikikiki


pinggang kerengga : orait :)

AD : op coz...tunggu eh..dlm bulan ni jgk..ada contest "kompilasi"

Jun 15, 2011, 5:40:00 PM

saya xdapat lagih! hehe tp mmg xjoin dan xmenang... :D

Jun 15, 2011, 6:12:00 PM

sume udah dapat.. suke sangat.. hehhee..

Post a Comment