Ahli Kelab Kad !!

Jun 3, 2011

Home » » Sila tampar beramai-ramai

Sila tampar beramai-ramai

Terkejut teman bila baca pasal berita ni kat beautifulnara.com

dulu heboh pasal video klip Mizz Nina..


yang katanya menjatuhkan maruah seorang gadis...

abes...
kalo cenggini pulak video klipnye....
cuba korang cerita sikit camne??....




apa kita ni sebagai orang Islam dah hilang akal & pedoman ke??!!
korang tak rasa malu ke tengok?...
masyaAllah....
mana peginye tatasusila diri diaorg nih??..
buh dalam lombong eh??!!!


time nih...
orang kafir memang bersorak tengok keruntuhan moral umat Islam....
subhanallah....

banyak sangat dah petanda hari nak kiamat....



kredit pada beautifulnara.com



3 comments

Jun 5, 2011, 12:02:00 PM

uhuhu masa vc ni terpampang terkezut arr pasal cam xde msg langsung..

tetiba lak kuo lak pasal tuk pasaran antarabangsa...hahhaha gelak kuat ok

ahaaaa tetiba melenting lak biler ditegur dan sgt terkejut ayat2 yg keluar

Jun 5, 2011, 7:47:00 PM

vc ni gina dh tgk... macam hampeh betuii... si gambit tu bila ditegur melenting ya amat... u tgklah kat facebook dia... macam hampeh je mamat tu...

Jun 6, 2011, 1:15:00 AM

ngarut sungguh la vc ne... macam x der vc lain diorang nak wat...artis skarang ne memang suka cari publisiti murahan... dato' siti x der pun vc camne tapi dah sampai international gak..

Post a Comment