Ahli Kelab Kad !!

Jun 10, 2011

Home » , » lima ploh persen!!!

lima ploh persen!!!

~ surat layang untuk suami terchenta ~
(chenta betul!!)



sayangku incik asbenn....
teman tau cik asbenn sayang banget dengan teman..
cik asbenn pon tau kan..
teman nih bukanlah pandai sangat masak..
tapi..
memandangkan cik asbenn hanya mahu makan apa yang isterimu masak..
relalah teman memasak setiap hari...



sayangku incik asbenn....
lama kan kita tak makan di luar...
abes luar pun..
kita berkelah dekat belakang rumah..
semata-mata nak makan nasi sambil makan angin malam...
tak pon kita berkelah di columbia...
tu pon siap tapau bekal dari rumah tau....
apa kata...
sekali sekala kita ubah menu & selera...


pizza hut menawarkan pelbagai menu untuk santapan perut....
katanya promosi bulan Jun...



cik asbenn...
bersempenaan dengan Hari Bapa yang bakal menjelang..
(chewah..dah mcm ucapan nak raya)
sudi tak kiranya..
membelanja gepren beserta askar kecilmu...
membaham di pizza hut...
lima ploh persen offer nih....


geprenmu rela menjadi driver..
asalkan dikau sudi membelanja....
lauk-pauk yang geprenmu masak tadik...
jangan di-risaukan...
peti ais besau gabaks..
sedia menumpangkan tempat untuk lauk-lauk itu...
( boleh recycle utk esok!!!)


sudilah kiranya cik asbenn men"reply" surat ni..
samada secara lisan..
mahupon secara sms...
secara jelingan tidak diterima okeh!!



nukilan ikhlas...
dari suara perut isterimu....
(^o^)




4 comments

Jun 10, 2011, 4:45:00 PM

hehhe comel je surat layang ni..hehee

Jun 10, 2011, 4:47:00 PM

sukaaaaa.... en.asben, sila lah tekapkan telinga ke perut isterimu.. pasti bunyik cacing kedengaran sedang bergaduh.. hahaha..

Jun 10, 2011, 4:55:00 PM

hahaha...ingatkan apa la yang 50% tadi...hehehe...

Jun 10, 2011, 9:34:00 PM

adekah sicacing2 dlm pewot yg utuskan surat layang ini?

Post a Comment