Ahli Kelab Kad !!

Jun 7, 2011

Home » , » Tido berjemaah!!

Tido berjemaah!!

cuaca petang nih...
amat menggoda mata untuk tido...
tapi..
malangnya zombi seperti teman..
tak reti tido petang melainkan kalo teman tak sehat....
(tapi cam pelik..kalo balik kampung tu..xpayah disuruh..laju aje mata ni tido petang)
acara petang nih...
teman mulakan dengan mensettlekan timbunan kain yang belum berlipat...
cik asbenn pegi berjimba dengan rakan2nya...
ke mana lagik kalo bukan menjala ikan....


dobot & Cik Mat??.....


.
.
.
.
.
.
.
.
.





acara tido secara berjemaah!!


terasa aman & sunyi rumah...
(",)



6 comments

Jun 7, 2011, 7:56:00 PM

hahahhaha.. saye buat mende yang same.. akak nk tau kene buat ape utk join kontest nk tgk kat ntry yg mane..???

Jun 7, 2011, 11:03:00 PM

hehehe dak2 kalu sunyi2 nie..cepat la lenanya.. ;)

Jun 8, 2011, 12:53:00 AM

hahaha...kalau rumah gary sunyi camtuh... dah lama gary tido..hihihi..

Jun 8, 2011, 7:56:00 AM

aman rumah, mak dia pun ngadap la komputer kan kan kan hehehe..

Jun 8, 2011, 8:43:00 AM

tak cukup ahli jemaah ni.. ko pon patot join skali.. hehhee..

Jun 8, 2011, 11:35:00 AM

dorang tido gaya sama..perasan x..

Post a Comment