Ahli Kelab Kad !!

Jun 6, 2011

Home » » Dobot Migrain

Dobot Migrain

Setiap kali bila teman keluar..
op coz la makhluk berbulu yang bernama dobot tu akan kene tinggal...
kesian pulak kat dia....


baru-baru nih..
sebelum teman gerak balik kampung..
sajelah bawak dobot pusing2 naik kereta..
memula naik kereta tuh..
dobot sangatla behave..
tak percaya??...


meh sini tengok..



see.....


dengan muka bongkak & sombongnya...


sekejap dia ke depan...
sekejap ke belakang..
memang teserlah lah tahap "jakun" dobot...




boleh pulak jadi kamceng dengan Cik Mat..
sib baikla Cik Mat pon tak buli dobot...
kalo x..mau bercakaran rasanye..


dah macam adik beradik pulak diaorang nih...
tak boleh blah betul...

Cik Mat : dobot,..lepas ni kita mintak ayah belanja makan eskrem ye...
dobot : apa kelas eskrem...pizza hut la baru best!!


masa gambar ni di ambil...
dobot dah start migrain...
semuanya serba tak kena....



sebelum balik rumah...
layan dulu seround pusing-pusing....
time tu dobot memang duduk kat riba teman aje...
riso gak takot dobot muntah!
hahahahahahahah


op coz la kene ada gambar dengan teman dulu kan....
muka cuak dobot...
nnggggeeeeee...




balik rumah....
teman bukak aje pintu...
dobot yang 1st sekali meluru masuk...
terus jadi macam nih...


migrain...migrain....


penangan naik kereta lebih dari 30 menet..
hahahahahaha



5 comments

Jun 6, 2011, 3:20:00 PM

dobot wat klakar la...baca entry ni sambil gelak2..ahhahah...ngah menulis pun still gelak...

Jun 6, 2011, 3:22:00 PM

mabuk ke dobot...hahaha

kucen aku dulu sampai terkincit naik keta...hahahha

hebat la dobot nih ...

Jun 6, 2011, 4:01:00 PM

kat kampung ade kucing macm dobot. aku boh nama che mong untuk beliau.

Jun 6, 2011, 4:08:00 PM

hahahahah..mcm adik beradek betul.kamceng!

Jun 6, 2011, 5:13:00 PM

dobot ciannya kamu... mesti pening kan naik kete? hehe tul gambar afif ngan dobot tue cam adik beradik :)

Post a Comment