Ahli Kelab Kad !!

Jun 15, 2011

Home » » Ketupusan..eh silap,keputusan!!

Ketupusan..eh silap,keputusan!!

mahaple kerana lambat dua hari untuk umumkan keputusan contest aritu...
temann ada projek masa depan yang perlu dibuat sehari dua nih...
apepun....
teman tetap tak lupa janji...
semalam...
tuan hakim merangkap cik asbenn teman..
telah pon memilih pemenang contest..



setelah puas menelek semua calon pemenang.....



tempat pertama...
dengan jayanya diambil oleh....






.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.............................



1. eda
~ kata cik asbenn : nak pinjam chef ni kat rumah..suh masakkan chicken chop! ~


bagi tempat kedua pulak......






.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.............................


~ kata cik asbenn : abg macho ni sungguh sporting masuk dapur pakai topi memancing..terbaekk bang!! ~



bagi tempat ketiga pulak....





.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.............................





~ kata cik asbenn : akak ni sungguh confident  menjadikan dirinya sebagai model..
kak,..kuih raya nnti jgn lupa anta kat saya!! ~



kesemua pemenang di atas..
bakal menerima...

sehelai apron  I Love My Kitchen
beserta
1 fridge magnet


tahniah!!...tahniah!! tahniah!!



ada jugak gaya peserta yang mencuit hati cik asbenn...
nak tengok sape pesertanya??....






.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.............................


~ kata cik asbenn : ada tokoh jadi tukang masak pro!! ~




serta....


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.............................

2. Anim
~ kata cik asbenn : gigih betul dua beradik nih...
kompem kuih raya thn ni diaorg yg tolong buat! ~


bagi 2 peserta nih....



sehelai apron bewarna-warni 
serta 
1 fridge magnet



akhirnya....
selesai jugak 'hutang' teman nih....
buat semua yang menyertai contest nih...
terima kasih byk2....


pada semua pemenang...
jemputlah emailkan pada teman nama serta alamat penuh anda...
mana nak cari email teman??...
cari aje pada blog ni....
ado la jumpo nanti...
InsyaAllah....
dalam minggu depan teman pos...



InsyaAllah...
dalam bulan ni jugak...
dalam tempoh terdekat...
ada lagik contest dari teman akan menyusul..
contest gabungan bersama.....
hadiah dia giler meletopss!!!!!


contest pasal apa?...
pasal...
pasal....
pasal....








































































kena tunggu la....

(^o^)




7 comments

Jun 15, 2011, 1:55:00 PM

tahniah kepada pemenang.. ala, Cik Semut terlepas contest tu daa...

Jun 15, 2011, 1:57:00 PM

hahaha... oni menang jugak? mekasih. apron tuh nanti aku sarungkan kat dio.

weh, aku suka la gambo abang memasak pakai topi mancing tu. kekekeke.. macho gila.

tahniah kepada yg menang.

Jun 15, 2011, 2:09:00 PM

lerr..pemenang sume org dewasa..
tersilap anta model daaa...

Jun 15, 2011, 2:26:00 PM

pesal ek aku slalu missed ko nye contest yg kali nih pun aku tak prasan lagi...huhuhu

Jun 15, 2011, 3:14:00 PM

terima kasih ye.
Alhamdulillah ada rezeki :)

tahniah kepada semua pemenang :)

Jun 15, 2011, 6:11:00 PM

wahhhh.. time kaseh tuan tanah.. idak le nyangke teman menang.. nak pinjam chef ye.. buleh2.. kabo aje bile.. hehhhehe...

Jun 16, 2011, 8:31:00 PM

alhamdulillah ada rezeki kat sini. sebenarnya tidaklah confident giler tapi itu je gambar kat dapur yg ada. hehe. Terima kasih puan penganjur & hasben puan penganjur. nanti akk bg butiran diri ke email.

Post a Comment