Ahli Kelab Kad !!

Jun 28, 2011

Home » » Jgn minum pakai bekas nih!!!

Jgn minum pakai bekas nih!!!

Ni jugak salah satu koleksi email yang menarik perhatian teman...
sebagai seorang Muslim...
rasa bertanggungjawab wujud dalam diri untuk berkongsi perkara nih....



  • Bekas minuman yang dicorakan dengan lukisan beruang "Koala sedang melukis", 
  • sekali kilas mesti tak perasan, tapi kuasa allah tu maha besar & agung memberikan penglihatan dan penelitian yang tajam supaya kita dapat  mengenalpasti apa yang bercanggah disisi agama islam.. 
  •  gambar ini secara kebetulannya telah diambil pada hari jumaat di perkarangan masjid yg bertentangan sunway piramid di PJ. 
  • Anda diberi pilihan sama ada untuk delete email ini dan berdiam dan menangung dosa atau mencari pahala dengan memaparkan gambar ini supaya kita dapat melumpuhkan dan mengelak dari membeli minuman yg menggunakan cawan plastik ini. Insyallah.. 










hati-hati kengkawan semua...
macam-macam cara orang kafir buat untuk mempersendakan agama kita yakni ISLAM...
Subhanallah....





8 comments

Jun 28, 2011, 10:01:00 AM

klu usha bebtul mmg ALLAH ... subhanallah...

Jun 28, 2011, 10:19:00 AM

jahanam betul org kafir nie...

Jun 28, 2011, 10:22:00 AM

mcm2 mereka usaha nak hina agama kita...jadi, kita mesti jadi umat islam yang beriman dan peka terhadap agama kita...kalau kita tak sayangkan agama kita..apa makna status kita sebagai muslim muslimah

Jun 28, 2011, 10:26:00 AM

macam2 gaye org kapir nak pesendakan agama kite..

Jun 28, 2011, 10:42:00 AM

Dasyatnye..

Jun 28, 2011, 11:29:00 AM

biar betul.. elok la tu akak 4ward kan.. kalau tak, xde sape tau..

Jun 28, 2011, 11:31:00 AM

ish3..say no to this cup!

Jun 28, 2011, 12:07:00 PM

thanx for sharing~

Post a Comment